רקע ספורטיבי לפני קרוספיט

מגיל 14 התחלתי להתאמן בעיקר בריצה (עד חצי מרתון) וחד"כ (רק פלג גוף עליון, פדיחות). כשהתגייסתי לסיירת יעל (הנדסה קרבית, יהל"מ) נחשפתי להרבה אימונים עם משקלים (ציוד) ולהרבה "אימוני אגרסיביות" שהם מאד אנאירובים מטבעם. הבנתי אז בהדרגה שהכושר שהיה לי עד אז היה בעיקר טוב להליכון ואספלט, ושהאימונים שעשיתי לקו בחסר באופן כלשהו.

gil

וותק בקרוספיט

אני מתאמן שנתיים וחצי בקרוספיט. מאמן ומתאמן בקרוספיט TLV, בקרוספיט שמשון וכשאין זמן גם בבית/בחוץ. לא בכדי יש לי שני דיבלים באמצע התקרה בחדר.

תרגיל אהוב

Snatch. התגלמות של כח, מהירות, טכניקה, קואורדינציה ושליטה בגוף ואוביקט חיצוני. צריך גם גמישות איפהשהו בכל הסיפור הזה.

gil2

חוויה חזקה מהתחרות של שנה שעברה

המקצה של הסולם Thruster. מלבד האופי המותח של המקצה, המוטות היו מטרים ספורים מהקהל כך שכל צעקה וקריאה נשמעו בבירור. שמעתי וזיהיתי את הקולות של כל החברים והמאמנים, זה נותן כח ואנרגיות בצורה בלתי רגילה. רגעים שלא יסולאו בפז.

מטרות לעונה הנוכחית

להגיע כמה שיותר רחוק ב-Open ובRFA-, ולהגן על התואר באליפות ישראל בהרמת משקולות.

משפט מנצח

איך אני עושה את זה טוב יותר ?