ליאת קלצל מתאמנת בקרוספיט הוד השרון כמעט שנה. בהתחלה, היא לא האמינה שזה יתאים לה. כנראה שנשים ״לא אמורות להרים משקולות״. למרות הסתיגמות וחוסר הודאות, היא החליטה לתת לזה צ׳אנס.
מושפעת בהשראה מבנות אחרות, כולל המאמנת עידית קארו אשר מתחרה באליפות ישראל בכושר גופני, ושאר המאמנים בקרוספיט הוד השרון ליאת התחילה להתאמן בקרוספיט ולקחת חלק פעיל בהווי המועדון ובאימונים..
היא מאמינה בכח של הקהילה ולכן היא החליטה לשתף איתנו כמה מחשבות… במיוחד עכשיו שהיא נכנסה לחודש השישי בהריון!

1) מה חשבת על קרוספיט לפני שהתחלת?

כששמעתי על קרוספיט בפעם הראשונה חשבתי שזה לא בשבילי, מאוד פחדתי מהמשקולות. מצד שני הייתי מאוד סקרנית לנסות את השיטה החדשה הזאת שכולם מדברים עליה. כשסיימתי את האימוני יסודות התמכרתי בטירוף!

59-1-200x300

2) איך הבנת שקרוספיט אכן זה בשבילך?

כאשר חיכיתי לסיים לעבוד כדי להגיע לבוקס במקום להגיע ישר הביתה.

3) מה מחזיק אותך בקרוספיט?

האווירה, הגיוון, האנשים, המאמנים, התוצאות…

4) מה הרופא שלך אמר כשהתיעצת איתו לגבי אימוני קרוספיט במהלך ההריון שלך?

הוא אמר לי שמותר לי לעשות כל מה שעשיתי לפני שגיליתי שאני בהריון, אני בכל זאת התעקשתי והסברתי לו במפורט מה זה קרוספיט והוא אמר לי שכל עוד אני מרגישה בסדר תוך כדי שאני מתאמנת אז אין שום בעיה, וכמובן שאני צריכה לקפיד על כללי בטיחות, להמנע מפציעות ולא להשתולל.

5) איך שינית את האימונים שלך מאז שאת בהריון?

דבר ראשון שעשיתי זה להודיע לכל המאמנים בבוקס שאני בהריון ושאני מתכוונת להמשיך להתאמן. בפועל- אני הורדתי במשקלים, שומרת שהדופק לא יעלה יותר מידי או בפתאומיות, מקפידה לשתות הרבה מים ולקחת מנוחות יותר ארוכות תוך כדי האימון, אני ויתרתי על כל תרגיל ששם אותי בסכנה לנפילות ועושה תרגילים חילופים במקום. אני גם מקפידה לעבוד בצורה נכונה עם השרירי בטן ורצפת אגן שלי ובעיקר אני מקשיבה לגוף שלי. מה שמרגיש לי לא נכון אני לא עושה.

6) איך את מרגישה אחרי אימון עכשיו שאת בהריון?

אני מרגישה מעולה, עם הרבה יותר אנרגיות.

7) מה היית אומרת לנשים שמתעניינות בקרוספיט ולאלה שמסתנכרנים בכלל?

שקרוספיט משנה את החיים, זה כיף, זה מאתגר, וזה אף פעם לא משעמם. עושים כושר תוך כדי שנהנים.

L_15-203x300